متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 3 شهريور 1393 ساعت 17:55 | بازدید : 802 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«زن شگفت‌انگیز» پروژه بعدی «زاک اسنایدر»

«زاک اسنایدر» پس از اتمام پروژه «بتمن در مقابل سوپرمن» «زن شگفت‌انگیز» را کارگردانی می‌کند

«زاک اسنایدر» کارگردان «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» پس از اتمام این پروژه فیلم «زن شگفت‌انگیز» را کارگردانی می‌کند. 

بنا بر گزارش کمیک موویز زاک اسنایدر در نظر دارد پس از اتمام پروژه عظیم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» فیلمی مستقل با نام «زن شگفت‌انگیز» را با بازی «گال گادوت» بسازد که شخصیت اصلی این فیلم است. 

«زن شگفت‌انگیز» که پرنسس دایانا نیز نام دارد از کاراکترهای مجلات مصور است که رهبر یک جامعه زنانه افسانه ای است و دارای قدرت های زیادی است.

این شخصیت یکی از قدیمی ترین و در عین حال مهجورترین شخصیت های مجلات مصور است که اغلب با سوپرمن دیده می شود و به دلیل غیرقابل باور بودن اعمالی که انجام می دهد خیلی در بین کمیک دوستان محبوب نیست. 

به نظر می رسد که اسنایدر هنوز نتوانسته موافقت وارنر بروس را برای تهیه «زن شگفت‌انگیز» بگیرد چرا که کمپانی نگران فروش فیلم و بازگشت سرمایه آن است.

پیش از این از تصویر «گال گادوت» در نقش زن شگفت انگیز در فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» در «کامیک کان» رونمایی شده بود.

تصویر «گال گادوت» در نقش زن شگفت انگیز





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: زاک اسنایدر , فیلم بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت 2016 Batman V Superman: Dawn of Justice , گال گادوت , استودیوی برادران وارنر Warner Bros , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب